Pytania i odpowiedzi - FAQ

Sprawy ogólne


Czy opłatę wpłaca się od razu na Państwa konto czy też w momencie odbioru przesyłki?

W związku z tym, iż sprzedawane prace wykonywane są na indywidualne zamówienie klientów, opłata zamówienia następuje przed jego realizacją - po wpłynięciu zapłaty na rachunek bankowy lub na konto w Dotpay.


Jaki jest nr rachunku bankowego DCN Gallery żeby zapłacić za zamówiony towar?

Możecie Państwo zapłacić przelewem bezpośrednio lub za pośrednictwem systemu Dotpay. Zapłata za zamówiony przez Państwa towar powinna wpłynąć na odpowiedni rachunek bankowy DCN Gallery.

Rachunek bankowy DCN Gallery na który należy dokonywać zapłaty za zakupione towary to:

DCN Patrycja Litwinienko
ul. Ojca Beyzyma 52, 53-204 Wrocław 
Bank: Inteligo - (kod swift: BPKOPLPW) 
nr rachunku: 93 1020 5558 0000 8402 3030 7186

(W tytule przelewu zawsze proszę podać numer zamówienia).


Czy muszę zamówienie złożyć na stronie internetowej?

Nie, jeśli Państwu wygodnie można zamówienie złożyć wysyłając list e-mail na adres biuro@dcngallery.pl z informacją, co chcielibyście Państwo zamówić oraz podstawowymi swoimi danymi tj. imię i nazwisko, adres do faktury i wysyłki, nr telefonu. Po przesłaniu tych danych wygenerujemy zamówienie wg przesłanej informacji. Otrzymacie Państwo mejlem swoje zamówienie, które trzeba będzie tylko potwierdzić, klikając na link zamieszczony w liście. Możecie też Państwo złożyć zamówienie telefonicznie pod nr +48713390421 lub +48601772638.


Na zdjęciach zamieszczonych w sklepie obraz jest miejscami lekko rozmazany. Czy taki sam efekt będzie na gotowym produkcie?

Wszystkie nasze prace drukowane są z plików o bardzo dużej rozdzielczości. Widoczne na zdjęciach w sklepie lekkie rozmazania wynikają z faktu, iż zdjęcia do pokazania na stronach sklepu nie mogą mieć zbyt dużej rozdzielczości, gdyż powodowałoby to długotrwałe otwieranie się stron na komputerach klientów. Z tego powodu ograniczona jest wielkość=rozdzielczość zdjęć zamieszczanych w sklepie.


Jaką rozdzielczość powinno mieć przesłane przeze mnie zdjęcie?

Zdjęcie powinno mieć rozdzielczość najlepszą, jaką Państwo posiadacie. W przypadku, gdyby zdjęcie przesłane przez Państwa będzie miało za mały rozmiar, sklep nie przyjmie takiego zdjęcia i poprosi o przesłanie zdjęcia większego rozmiaru. Minimalny rozmiar to 1000 piks na 100 cm dekoracji, czyli jeżeli fototapeta ma mieć rozmiar 330x280cm, to plik powinien posiadać rozmiar przynajmniej 3300x2800 piks.


Czy jest możliwość kupienia u Państwa samego zdjęcia, aby móc wydrukować sobie go gdzie indziej na innym materiale?

Nie prowadzimy sprzedaży zdjęć w formie plików cyfrowych.


Czy Państwo jesteście w stanie zagwarantować, iż obraz wybranego przez ze mnie formatu będzie takiej samej rozdzielczości jak obraz na Państwa stronie?

Gotowy obraz na produkcie (fototapecie, obrazie, plakacie czy naklejce) będzie z reguły posiadał lepszą ostrość (będzie bardziej wyraźny) niż prezentowany na naszej stronie. Pliki - obrazy prezentowane na stronie mają ograniczoną rozdzielczość, gdyż powodowałoby to długotrwałe otwieranie się stron na komputerach klientów. W celu wydrukowania fototapety używamy plików o dużej rozdzielczości.


Czy istnieje możliwość wykonania produktu, np. fototapety z własnego zdjęcia?

Tak, możecie Państwo zamówić dowolny obraz (fototapeta, obraz canvas, plakat lub naklejkę) z własnego zdjęcia. Zamówienia możecie Państwo dokonać poprzez kategorię w sklepie - Twoje zdjęcie.


Dostawa


Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia staramy się realizować, tak szybko jak jest to możliwe. Standardowe terminy realizacji zamówień to 3-4 dni robocze. Termin dostawy liczony jest od dnia wpływu zapłaty na nasz rachunek bankowy lub Dotpay.


Czy istnieje możliwość odbioru osobistego bez ponoszenia kosztów dostawy?

Nie ma takiej możliwości, dostawę realizujemy wyłącznie za pośrednictwem kuriera - do rąk własnych.


Czy dostawa odbywa się kurierem czy też za pomocą tradycyjnej poczty i ewentualnie ile kosztuje dostawa kurierem?

Przesyłki dostarczamy wyłącznie kurierem do rąk własnych. Gwarantuje to dostarczenie zamówienia praktycznie z dnia na dzień. Koszt dostawy kurierem to 19,90zł (na terenie Polski).


Fototapety


Czy do klejenia fototapet polecacie Państwo klej konkretnej firmy?

Nie polecamy klejów konkretnej firmy - prosimy pytać o dobry klej do tapet, które Państwo zakupiliście - wraz z fototapetą przesyłamy poglądową instrukcję przyklejania.


Czy otrzymam szczegółową instrukcję klejenia tapety? W jaki sposób umieszczać tapetę na ścianie?

Wraz z fototapetą przesyłamy poglądową instrukcję przyklejania.


Czy istnieje możliwość otrzymania próbek fototapety?

Tak. Jeśli życzeniem Państwa byłoby otrzymać przed złożeniem zamówienia próbkę materiałów, z których wykonujemy fototapety, proszę wysłać mejla wraz z podaniem adresu do wysłania próbek.


Czy fototapeta będzie nadawać się do kuchni? Czyli jak się zachlapie lub ubrudzi to można to wytrzeć?

Do kuchni, łazienek, pokojów dziecięcych, wszędzie tam gdzie istnieje zwiększone ryzyko na zachlapania czy ubrudzenie proponujemy rozważyć fototapetę z laminatem. Fototapeta z laminatem staje się praktycznie niezniszczalna, jest odporna na zabrudzenia, tłuszcz, wilgoć i inne czynniki mechaniczne można ją przecierać gąbką lub ścierką: suchą, zwilżoną, mokrą, z samą wodą lub detergentem. Laminat to dodatkowa warstwa, tapeta staje się "grubsza" i łatwiejsza do położenia, laminat likwiduje możliwość powstawania pęcherzy powietrznych i puchnięcia tapety w trakcie jej klejenia. Do wyboru laminat matowy.


Reprodukcje i Obrazy na płótnie canvas


Czy te obrazy na płótnie będę mogła zanieść do pracowni ramiarskiej i oprawić, czy one są przewidziane tylko do wieszania bez ramy?

Oferowane reprodukcje i obrazy nadają się do wieszania bez ramy, gdyż boki obrazu są zadrukowane wzorem z obrazu (druk zachodzi na boki). Nie ma jednak żadnych przeszkód aby dodatkowo oprawić w ramę dowolnego rodzaju.